MATEMATIKUS Akademia Młodego Informatyka - Szkoła Projektowania Gier i Animacji Komputerowych


Idź do treści

Szkoła programowania i projektowania gier komputerowych - program nauczania

Projektowanie gier > 1 klasa - Generatory

SEMESTR ZIMOWY (2016/2017)

  • Poziom pierwszy - uczniowie tworzą gry trójwymiarowe, wielopoziomowe; mapy kolejnych poziomów, postacie i obiekty występujące w grze wybierane są przez ucznia z dostępnych w generatorze bibliotek; bazowy poziom konfigurowania postaci, obiektów i przebiegu gry.

.....Oprogramowanie, które zastosujemy do nauki to The 3D Gamemaker.

  • Poziom drugi - uczniowie tworzą gry trójwymiarowe, wielopoziomowe; postacie i obiekty występujące w grze wybierane są przez ucznia z dostępnych w generatorze bibliotek; mapy kolejnych poziomów wybierane są z bibliotek lub tworzone samodzielnie przez ucznia z elementów składowych; dobry poziom konfigurowania postaci, obiektów i przebiegu gry.

.....Oprogramowanie, które zastosujemy do nauki to Video Game Tycoon.

  • Poziom trzeci - uczniowie tworzą gry trójwymiarowe, wielopoziomowe; postacie i obiekty występujące w grze wybierane są przez ucznia z dostępnych w generatorze bibliotek lub zbiorów zewnętrznych; mapy kolejnych poziomów tworzone są samodzielnie przez ucznia z elementów składowych. Najwyższa - pełna konfigurowalność postaci, obiektów i przebiegu gry.

.....Oprogramowanie, które zastosujemy do nauki to GameGuru - najlepszy na świecie generator gier klasy FPS.

SEMESTR LETNI (2016/2017)

  • Poziom czwarty - uczniowie tworzą izometryczne gry klasy RPG. Sterowanie logiką gry oparte na skryptach wbudowanych lub tworzonych przez uczniów

.....Oprogramowanie, które zastosujemy do nauki to RPG Maker VX Ace.

  • Poziom piąty - wstęp do programowania. Sterowanie logiką gry oparte na skryptach tworzonych wyłącznie przez uczniów.

.....Oprogramowanie, które zastosujemy do nauki to Microsoft Kodu.

Każdy poziom kończy się przygotowaniem przez Ucznia gry zaliczeniowej, którą następnie zabiera ze sobą na płytce DVD z zaprojektowanym przez siebie nadrukiem.

>>>Terminy i koszty>>>


Podmenu:


Powrót do treści | Wróć do menu głównego