MATEMATIKUS Akademia Młodego Informatyka - Szkoła Projektowania Gier i Animacji Komputerowych


Idź do treści

Menu główne:


Programowanie w Scratch i Stencyl - program nauczania

Projektowanie gier > 2 klasa - Scratch i Stencyl

SEMESTR ZIMOWY (2019/2020)

  • Programowanie w języku Scratch - tworząc gry, animacje i interaktywne historie uczniowie poznają swój pierwszy język programowania - Scratch. Język ten został specjalnie opracowany w M.I.T. Media Lab dla ich kategorii wiekowej i jest powszechnie uznawany za język "pierwszego kontaktu" z programowaniem. Koncepcje dotyczące programowania, jakie uczniowie poznają dzięki Scratch to: kolejność, iteracje/pętle, instrukcje warunkowe, zmienne, listy, obsługa zdarzeń, współbieżność, koordynacja i synchronizacja, wejście/wyjście, wyrażenia logiczne, liczby losowe, interfejs użytkownika, debugging.

.....Środowisko, w którym będziemy pracować to Scratch uruchamiany w systemie operacyjnym Windows 7.


UWAGA: jeżeli Twoje dziecko zna język Scratch - zadzwoń do nas - być może kwalifikuje się do klasy 3-ciej.


SEMESTR LETNI (2019/2020)

  • Programowanie gier na urządzenia mobilne - nabyte w semestrze zimowym umiejetności zostaną wykorzystane do programowania gier uruchamianych na wszelkich urządzeniach mobilnych, jak również PC i MAC.

.....Środowisko, w którym będziemy pracować to Stencyl uruchamiany w systemie operacyjnym Windows 7.

  • Publikacja - uczniowie poznają techniki i zasady publikacji oraz ewentualnej komercjalizacji napisanych przez siebie gier.


Każdy semestr kończy się przygotowaniem przez Ucznia gry zaliczeniowej, która następnie publikowana jest w Sieci.


>>>Terminy i koszty>>>


Podmenu:


Powrót do treści | Wróć do menu głównego