MATEMATIKUS Akademia Młodego Informatyka - Szkoła Projektowania Gier i Animacji Komputerowych


Idź do treści

Animacja komputerowa - program nauczania

Grafika i Animacja > 1 klasa - Podstawy

Z przykrością informujemy, że z uwagi na plany artystyczno-naukowe Pani Nauczycielki - nie przeprowadzamy rekrutacji do pierwszej klasy Grafiki i Animacji na nowy rok szkolny 2017/2018.



SEMESTR ZIMOWY (2016/2017):

  • Animacja rysunkowa 2D - odmiana animacji poklatkowej, w której zawartością kolejnych klatek są rysunki.

. ....Z tym typem animacji stykamy się najczęściej oglądając wszelkie animowane filmy rysunkowe - począwszy
. ....od krótkich etiud, a skończywszy na słynnych pełnometrażowych produkcjach wielkich i znanych wytwórni.
. ....Oprogramowanie, które zastosujemy do nauki to Flip Boom All Star.


SEMESTR LETNI (2016/2017)

  • Grafika wektorowa 2D - jeden z dwóch podstawowych rodzajów grafiki komputerowej, w której obraz zapisywany jest za pomocą figur geometrycznych. Drugim rodzajem jest grafika rastrowa, jednak w odróżnieniu od niej - grafika wektorowa jest grafiką w pełni skalowalną co oznacza, że obrazy wektorowe można powiększać i zmieniać ich proporcje bez utraty ich jakości.

. ...Oprogramowanie, które zastosujemy do nauki to Inkscape.



>>>Terminy i koszty>>>


Podmenu:


Powrót do treści | Wróć do menu głównego