2 klasa Programowanie - Zasady rekrutacji - MATEMATIKUS Akademia Młodego Informatyka - Szkoła Projektowania Gier i Animacji Komputerowych Tomasza Gwiazdy

MATEMATIKUS
Akademia Młodego Informatyka
Prof. Tomasza Gwiazdy
MATEMATIKUS
Przejdź do treści
Program nauczania   ||    Terminy i koszty   ||    Zapisy

ZASADY REKRUTACJI

Do 2 klasy profilu Programowanie Gier automatycznie przyjmowani są uczniowie będący absolwentami 1 klasy profilu Programowanie Gier.

Uczniowie nieuczący się dotychczas w MATEMATIKUS, a spełniający następujące warunki:

  • Uczeń 6 lub 7 klasy szkoły podstawowej (w nowym roku szkolnym 2022/2023).

  • Uczący się (co najmniej od dwóch lat) języka angielskiego.

  • Brak problemów z matematyką.

Wymagania dla chętnych do nauki w trybie on-line:

  • Bardzo dobre łącze internetowe.

  • Komputer pracujący pod kontrolą MS WINDOWS w dowolnej wersji.

Program nauczania   ||    Terminy i koszty   ||    Zapisy
Wróć do spisu treści